Aprendere Skolor presenterar på Stora Aktiedagen Stockholm den 30 november kl. 20:00

Publicerat den 22 november 2022

Friskolekoncernen Aprendere Skolor publicerar årsredovisningen för verksamhetsåret 2021–2022 samt delårsrapporten för Q1 2022 den 25 respektive 28 november. På Stora Aktiedagen presenterar Aprenderes nya vd Claudia Lindström en nulägesbild och framtidsvision av Bolaget med inslag från den ekonomiska redovisningen.

Den 30 november kl. 20:00 medverkar Aprendere Skolor på Aktiespararnas event Stora Aktiedagen Stockholm. Vd Claudia Lindström kommer att presentera Aprendere Skolor och svara på frågor om Bolaget.

Vi bjuder in dig som är journalist, analytiker och aktieägare att ta del av presentationen live på webben, via www.aktiespararna.se/tv/live. Eventet är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt.

Passa på att ställa frågor till Claudia Lindström genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller maila till event@aktiespararna.se. Dina frågor kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator i samband med frågestunden efter presentationen. Du kan skicka in dina frågor redan nu eller i samband med presentationen.

När: 30 november kl. 20:00
Livesändning: www.aktiespararna.se/tv/live